Valtakunnanpolitiikka

XXIV Ruiskukka golf 26.3 Miraflores Golfissa

XXIV Ruiskukka golf  pelattiin sunnuntaina 26.3  Miraflores Golfissa.

Pelimuotona oli best ball ja kilpailumuotona parikilpailu jossa kaksi pelaajaa pelasi joukkuetovereina kumpikin omaa palloa jokaisen reiän loppuun saakka. Joukkueen parempi PB-tulos kultakin reiältä on joukkueen tulos.

Pelaajia oli 80 ja ilmakin suosi – oli todella hieno keväinen etelän sää,. Yhdistyksemme tarjosi pelaajille kierrokselle purtavaa ja juotavaa, jonka tarjoilun hoiti puheenjohtajamme Jukka Leskinen.

Palkintojen jako ja illallinen nautittiin Fuengirlassa Ravintola Viderassa. Tilaisuudessa luovutettiin toisen kerran viime keväänä lanseerattu Ukraina-malja. Silloin sen sai jo lähes Ruiskukka Golfin alkuajoista lähtien kisojen järjestelyyn vaikuttanut sekä myös lähes kaikissa kisoissa vuosien varrella pelannut Paavo Tanskanen. Nyt Ukraina-malja malja luovutettiin toiselle Aurinkorannikon Kokoomuksen golf-tapahtumien onnistumiseen vaikuttaneelle ja ansioituneelle pelaajallemme Ismo Toivaselle. Yhdistys onnittelee Ismoa.

Ohessa kilpailujen tuloslista sekä muutama kuva palkintojen jakotilaisuudesta.